CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 1, 2011

dan dia pulang~



jam menunjukkan pukul empat petang . kelihatan rumetku sedang leka melayan rancangan tv ''Nenek Kebaya''  di saluran aasyik tv. hmmm. 

*patutlah asyik bebenau* , getus hatiku . haha

aku bingkas bangun . untuk mengemas katil. seperti biasa, aku menurunkan bantal, selimut, teddy bear dan dua patung kesayangan aku di atas lantai . hihihi. lepas dah kibas tilam, dah pasang cadar kemas2 barulah aku naikkan semula atas katil. macam tulah rutin harian aku sepanjang hari kat sini, kat UKM tercinta ni. ==''

bergegas ke toilet nak pergii mandi. alamak!! baru teringat baju kat dalam mesin lupa nak amik. 

''okay, lepas mandi karanglah amik''  sambil meneruskan perjalanan ke toilet. 

                    *******************************************

Fuhhh, lega . katil dah kemas, baju dah jemur, lantai dah sapu . woww bersihh wooo. tetiba je mata ni terhenti di atas meja. alamakkk!!! dua cawan bersaiz besar dan kecil sedang menanti untuk dimandikan. T___T
okayyy, sabarr dan sambung bukak laci dan amik sabun axion. pergi ke toilet. jangan malas-malas. *motivasi utk diri sendiri* ==''

keluar je toilet, tetiba cam rasa ada yang sedang mengiring. *mcm artis la plok* kihkihkih. 
toleh je, lahhh . si pazureen rupanya. Haha. 


dia nak balik kamunting dah. skip lima kelas. slumber gilerrrrrrrr. kan? kan? kan? ==''..
kami berpelukan, dan tetiba plak hati ni rasa sayu. sedihh. sunyi. huhuhu. T___T
*xpe, nanti jumaat ni aku pulak balik* . saja nak sedapkan hati sendiri. Hahaha. 


Kalau ada sumur di ladang,

Boleh saya menumpang mandi.
jika ada umur yang panjang,
Boleh kita berjumpa lagi.



- selamat bercuti wahai sahabat, semoga selamat sampai-









0 comments:

Post a Comment

Pages